24 July 2008

REdesign!!

SURFING DAN SURVEY

kenapa web2 gov sume tak cantik?lambat mau load dan sume out dated?




taken from snow-princess deviantart

Rosina(Test engineer di motorola): biasa la gov
rubi(bekerja di sektor swasta): sbb org yg kena jaga maintainence tu mkn gaji buta

bob (network engineer): sewa la

Sis Penut: ko tnye IT exec kt gov sector la..
Sis Penut:
Sis Penut: huhuhu..

Ezar Eziardy: sbb depa x hire aku suruh maintancekan..
Ezar Eziardy: klu depa hire aku, sure cantik n up to date...
Ezar Eziardy: tp klu hire ang, bukan stakat cantik... plg gempak la..

zafir (bakal bekerja di sektor awam): isy
zafir (bakal bekerja di sektor awam): nape adu kat aku
zafir (bakal bekerja di sektor awam): lakukan aduan dia Relax
zafir (bakal bekerja di sektor awam): portal kerajaan

Cookey (designer): 1) ko wat design camne pon, results akan ikut taste org atasan a.k.a org tua
Cookey (designer): 2) lambat mau load, sbb byk nak gambor2, flash, nak hi-res...
Cookey (designer): 3) outdated...org atasan ikut perkembangan diaorg masa muda2 dulu je

Guna (System Engineer):<#000000>

yamin (programmer): sadis kan
yamin (programmer):
yamin (programmer): cth lembab web apa?

zAki : ahahhaha...save budget gamaknyer

elina: sbb gomen x byr pd yg pakar
elina: and bile outsource nasihatkan mcm nie macam tu
elina: kakitgn gomen yg tua nie ckp
elina: "eh..x cantik lahhh.. "
elina: kalau ko nak tau..keputusan dr JUSA.. so org JUSA ni ko taw la tua manakan
elina: ms aku keje utk gomen..kitorg letak flash
elina: ko tau ape dia ckp??
elina: "jgn letak VIDEO nie.. nnt website SLOW"
elina: bodoh syiall
elina: itu flashhh!!!! bile expertise explain flash tu ringan bukan mcm video.. dia x paham2

Sis Ernie:

Wafi Asscrewz: biasa laa tuh
Wafi Asscrewz: diaorang punya webmaster
Wafi Asscrewz: ambil kursus basic
Wafi Asscrewz: html
Wafi Asscrewz: so diaorang akan ikut buku buat coding
Wafi Asscrewz: mana nak cantik
Wafi Asscrewz: serr laa

khalid aswad (bekerja di sektor awam) : mana gue tau

Nuar (sales marketing): hang kena redesign balik la
Nuar (sales marketing):

Awin Clerk Facility : sbb owg kat sana sumo lembab, tua2 bangka, mkan gaji buta.tue pun depa nak tambah umur pencen..berpengalaman konon. camner owg muda2 nak masuk kalau sumo owg tua kat sana x pencen2

hafifi (ID designer) :macha
hafifi (ID designer) :
hang ckp ape td?

Lan (pensyarah di politeknik): standard arr
Lan (pensyarah di politeknik): orang gomen tido
Lan (pensyarah di politeknik):

ajue: ntah
ajue:
ajue: bengong

bukhari:sbb bkn semua celik it...
bukhari:nanti canggih² x reti plak staff gov nak pakai
bukhari: website gov ni slalu outsource...so kalau nak buat canggih² pakai banyak duit...tu tak fikir lg pasal ketirisan duit gov...

p/s : - da hire pegawai2 IT,tlg la wat kijo..plsss..

4 comments:

Juliet said...

pergh!!!! nama aku terang2an.. mana aku tau ko wat survey!! ceh!! hahahahaha.. teringat kt survey bola aku :P

LanaBusyBee said...

emmmm telus lagi tulus agagaga...aku sokong suma pendapat di atas termasuk aku ngeeeee

Unknown said...

korang ingat nak mengadap selalu wat website je ke? kami banyak kerja perlu kene buat woo...

yesterdayrising said...

waklep,jangan ler marah2..agagaga